nytt jobb

Har torsdagen den 24 februari sagt upp mej på mitt nuvarande jobb.
Anledningen är jag har fått ett nytt jobb.
Dags att sadla om från Bagare/konditor till tågvärd.
Det var lite otippat kanske men jag känner på mej att det kommer bli fantastiskt kul.
Tänk...ingen dag kommer va den andra lik och arbetet kommer att få mej att träffa mycket olika människor.
En utmaning?
-Ja det tror jag men en underbar sådan :)
Så den 24:e mars gör jag sista dagen på nuvarande jobbet och jag kommer naturligtvis sakna alla underbara arbetskamrater men jag vet ju var dom jobbar ;)

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Oj, det var en annorlunda syssla :)

Men tårtor kan du ju göra ändå :)

KUL!

Lycka till!

2011-02-25 @ 21:40:35
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0