uppskattning värmer

Idag hände något på jobbet som kan göra en människa väldigt varm i hjärtat, eller åtminstone mej :D
Min kollega kom med telefonen och sa att det var en i telefonen som ville prata med någon som hette Veronica och var väldigt duktig på att göra tårtor....det var alltså mej hon menade.
Jag tog luren och presenterade mej.
Hon presenterade sej också och förklarade att hon skulle ha barnkalas och ville ha 2 tårtor i temat "Cars"
Sagt och gjort så skulle jag fixa det, sådant tycker jag är kul.
Men till saken hör också vart hon hade fått reda på detta,  vart tror ni......
....just det på Facebook, hur har vi klarat oss utan detta mirakel hela våra liv.
Den här tjejen gjorde i alla fall mej lycklig, för det krävs inte så mycket mer än att bara få lite uppskattning för det man gör.
Tänk på det alla ni som läser detta :D
Jag tycker ni är speciella i alla fall, det måste ni ju vara eftersom ni läser just min blogg :)
Jag kommer efter helgen att uppdatera med bilder av dessa tårtor

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och vem var denna underbara kollega? ;)

2011-02-02 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0