En värld full av liv

Idag har varit en dryg arbetsdag, trots att jag nu bara har två kvar. Fast det kanske är just därför.
2 dagar kvar på Ica sen övergår jag till Tågcompaniet.
Man kan säga att jag byter spår helt och hållet, haha
Den stora glädjen idag var att Lisa var och arbetstränade efter en lång tids sjukdom, det var helt underbart att se henne, lika glad som vanligt.
Imorgon så kommer rekordvärmen att slå till stod det i tidningen idag, det ska bli hela.......10 grader, jag tycker inte att det är speciellt varmt men, men, allt är ju relativt
Helt makalöst varmt. Ibland funderar man allt på hur dom tänker dessa journalister, förmodligen på att sälja mer tidningar :P
Eller så är det bara så som jag alltid har trott ett den sista stollen är inte född än.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite ombyte skadar ju inte, jag tror jag skulle behöva det själv. Lycka till och det vore roligt om du klippte min biljett nån gång..fast nu visar man väl upp biljetten i mobilen kanske.. ja, du ser, det skadar inte att se sig om, så man lär sig nåt nytt:)

2011-03-22 @ 23:03:32
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0