Leklandet

Idag blev det en fin och solig söndag :D
Men vad gör det när man ändå ska vara inne och städa hela förmiddagen....
Jaja, jag kom väl ut en liten sväng i alla fall.
Efter lunch så hämtade vi en kompis till Amanda och begav oss till leklandet. 3,5 timmar fick dom till sitt förfogande att härja av sej.
Det var vad jag orkade med, för man kan ju inte göra jättemycket där som vuxen och stel i kroppen...
Träffade i alla fall en gammal ungdomsbekant där, det va kul :D
När vi kom hem fick vi besök av Ingvar och Putte på lite fika, trevligt!
PUTTE

sedan avslutas hela kvällen med sista avsnitten av Solsidan(nu vet jag varför jag aldrig har gift mej :D ) och Time out
En bra söndag för mej som inte har så stora krav på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0