Sista dagen

Igår gjorde jag sista dagen på mitt gamla jobb.
Det var både skönt men samtidigt väldigt ledsamt, för det är ju en väldigt massa arbetskamrater som jag kommer att sakna naturligtvis.
Jag fick lite avskeds uppvaktning med blommor, present och tal från köpmannen.
Inklämda bakom frysen stod dom andra och gömde sig :D
Kvällen fick jag den stora glädjen att spendera med mina bagarkollegor.
Kvällen började på Glada Ankan med mat, dryck och prat.
Vi fortsatte sedan till Score och tog lite biljardspel, kul det va inte igår man spelade biljard.
Sen åkte hälften hem, för dom jobbar idag.
Vi andra gick till borden och satte oss för att lyssna på trubaduren som spelade.
Ulf kom och hämtade mej efter han slutade och jobba eftersom det går jättedåligt med bussar hem på en vardag.
Tack alla ni som var med igår för en fantastiskt trevlig kväll!!
Och tack för presenten den kommer garanterat till användning :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Höjdpunkten var garanterat när du sjöng "I'm so excited!" <3

2011-03-24 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0