Födelsedag

Igår hade min Amanda sin 11års-dag, hon startade den med skola eftersom det var fredag.
Sen blev det utvecklingssamtal också, på födelsedagen...jaja det var bara bra saker som kom upp så det var väl en bra present ändå :D
Väl hemma blev det lite presenter och fika med bästisen och mammorna, alltså jag och Helena.
Senare kom morfar för att fira, för att sedan ta med morfar till Karlstad och käka lite mat på Alfie´s.
Det var jättetrevligt och jag tror att Amanda var nöjd med sin dag.
Idag har vi haft lite släktingar här på besök.
Det blev ju bra väder så då blev det grillat på menyn med fika efteråt.
Till det var jag naturligtvis tvungen att göra en egen tårta till och det här blev resultatet
TÅRTAN HETER TARRAGONATÅRTA MED FÄRSKA BÄR
tagen ur en bok av Jan Hedh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0